Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

Prosinec 2014

Titulní obrázek

10. prosince 2014 v 21:58 | čert.007 |  Úvodní stránka
-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky....
titulní obrázek
Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar
-----
Vítám vážené návštěvníky na mém webovém portálu o zrušených železnicích v Čechách, na Moravě i ve Slezsku
-----
AKTUALIZACE-nejnovější články-

-----
Pro pobavení vážených návštěvníků mých webových stránek zde přikládám počítačově přeložené verze
mých stránek, vzhledem k odlišnému slovosledu a nepřeložitelnosti některých slangových výrazů
používaných na železnici, jsou některé věty málo srozumitelné nebo komické, nechť vážený návštěvník tohoto webu posoudí sám-
-anglická verze-
-německá verze-
-polská verze-
-maďarská verze-
-----
Nedávno jsem našel na Youtube některé články z mého webu zhudebněné takže váženým návštěvníkům mých stránek uvádím všechny které jsem na Youtube našel-
-----

* Železnice Mírová odbočka-Chodos závod *

10. prosince 2014 v 21:57 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Z vlečky do jiného závodu odbočovala výhybkou další železniční vlečka do závodu Chodos
-----
2.

Pohled na levotočivé obloukové těleso bývalé železniční vlečky mezi výhybkou a přejezdem
-----
3.

Dnes již dávno zaasfaltovaný přejezd bývalé železnice a silnice z Nové Role do Nového Sedla
-----
4.

Za přejezdem je začátek širokého levotočivého hlubokého zářezu směrem k závodu Chodos
-----
5.

V hlubokém zářezu se zachovala vjezdová brána, na obou křídlech vrat zůstaly modré terčíky
-----
foto říjen 2015
-----
xx

* Železnice Háj u Duchcova odbočka-Gisela důl *

10. prosince 2014 v 21:48 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Za silnicí z Háje do Oldřichova se zachovala nefunkční výhybka z vlečky do dřevozávodu
-----
2.

Od výhybky vede rovné těleso bývalé železniční vlečky souběžně s bývalou železnicí 132
-----
3.

Začátek levotočivého obloukového náspu směrem k dolu je zarostlý náletovými dřevinami
-----
4.

Na dalším úseku levotočivého náspu bývalé železniční vlečky se zachovalo štěrkové lože
-----
5.

V dalším úseku obloukového tělesa zůstalo na štěrkovém podkladu ležet několik pražců
-----
6.

Uprostřed levotočivého protisměrného oblouku je nejvyšší násep porostlý vysokou travou
-----
7.

I další úsek vysokého levotočivého náspu je porostlý travou a náletovými dřevinami
-----
8.

Pokračování levotočivého obloukového náspu bývalé železniční vlečky porostlé křovinami
-----
9.

Ve štěrkovém loži se zachovala dlouhá řada pražců v již značném stadiu rozkladu
-----
10.

V této džungli náletových dřevin je začátek rovného úseku tělesa směrem k dolu Gisela
-----
11.

Jen úzký průchod v džungli vegetace je viditelný na rovném úseku bývalé železnice
-----
12.

Objekt bývalého dolu Gisela, pohled na bývalé kolejiště porostlé nízkou travou
-----
foto červenec 2015
-----
yy

Železnice Bohuslavice odbočka-Slavičín strojírny

10. prosince 2014 v 21:44 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 4 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
železnice dosud nebyla zdokumentována
-----
yy

Železnice Strančice nádraží-Velké Popovice pivovar

10. prosince 2014 v 21:40 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
železnice dosud nebyla zdokumentována
-----
yy

Železnice Radonice odbočka-Miřetice Anna-Eleonora důl

10. prosince 2014 v 21:38 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu 1920
Ukončení provozu 1923
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
železnice dosud nebyla zdokumentována
-----
yy