Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* Železnice Lhotka odbočka-ÚTD přístaviště *

8. srpna 2010 v 17:51 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu 1897
Ukončení provozu 1939
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Lhotka nad Labem, v její dolní části za wechtrem kdysi byla výhybka a z hlavní trati do prava odbočovala vlečka do přístavu
-----
2.

Tato část kamenného obrubníku je horní část zavezeného kamenného obloukového mostu přes dráhu bývalé vlečky
-----
3.

Pohled na dnešní pole za zasypaným mostem, v době existence železniční vlečky zde byl asi pět metrů hluboký zářez
-----
4.

V mírné terénní prohlubni na obzoru kde rostou stromy je další část asi pět metrů hlubokého pravotočivě obloukového zářezu
-----
5.

V tomto místě je další úsek pravotočivého obloukového zářezu který je i tady zavezen hlínou, odpadky a stavební sutí
-----
6.

Z pravotočivého obloukového zářezu se zachoval pouze jen jeden břeh, druhý břeh zářezu železniční vlečky byl vybagrován
-----
7.

Tento již zkoridorizovaný most hlavní trati z Děčína do Prahy pod kterým procházely koleje bývalé vlečky byl původně obloukově klenutý
-----
8.

Od zkoridorizovaného mostu přes hlavní silnici do areálu dnešní loděnice šikmo do prava vedly koleje bývalé železniční vlečky
-----
9.

V areálu loděnice se bývalá železniční vlečka rozcházela na tři koleje, zde kde rostou husté keře bylo kolejiště přístavu
-----
10.

Za dnešní loděnicí směrem k Lovosicím se nachází rozsáhlá plocha kolejiště bývalé železniční vlečky která je porostlá kopřivami
-----
11.

Porostlé kopřivami místo kde se tři koleje bývalé železniční vlečky v areálu bývalého přístavu výhybkami sešly v jednu kolej
-----
12.

Na konci areálu bývalého přístavu se nacházel koncový šturc bývalé železnice po kterém se dnes již nic nezachovalo
-----
foto září 2013
-----
xx
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.