Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

Březen 2010

Železnice Příšovice nádraží-Příšovice pískovna

25. března 2010 v 22:51 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
železnice dosud nebyla zdokumentována
-----
xx

Železnice Řasnice odbočka-Horní Řasnice panelárna

25. března 2010 v 22:50 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu 1980
Ukončení provozu 2005
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

odbočná výhybka z trati 039
-----
2.

přerušená kolej za výhybkou
-----
3.

rozházené kolejnice
-----
4.

koleje na konci lesa
-----
5.

koleje na vysokém náspu
-----
6.

obloukový násep před přejezdem
-----
7.

provizorní přejezd mezi poli
-----
8.

těleso železnice za přejezdem
-----
9.

těleso před panelárnou
-----
10.

druhý přejezd a vjezdová brána do panelárny
-----
foto září 2017
-----
xx

* Železnice Podivín nádraží-Podivín továrna *

25. března 2010 v 22:49 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu 1910
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

nádraží podivín
-----
2.

za nádražím
-----
3.

těleso
-----
4.

přejezd
-----
5.

násep
-----
6.

můstek
-----
7.

rovina
-----
8.

první oblouk
-----
9.

druhý oblouk
-----
10.

před vodárnou
-----
11.

most
-----
12.

fabrika
-----
foto únor 2017
-----
xx

Železnice Ostrava Svinov-Vítkovice železárny

25. března 2010 v 22:44 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
železnice dosud nebyla zdokumentována
-----
yy

* Železnice Třebovice v Čechách-Semanín *

25. března 2010 v 22:41 | čert.007 |  Železniční spojky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Hlavní trať prvního koridoru z Brna do České Třebové kousek za zastávkou Semanín, někde tady byla výhybka spojky
-----
2.

Vpravo od hlavní koridorové trati je vidět travou stromky porostlý rovný násep bývalé železniční spojky
-----
3.

Na mírně pravotočivém obloukovém tělese náspu bývalé železniční spojky byl uprostřed lesa jediný přejezd
-----
4.

Dobře viditelný a snadno průchodný úsek vysokého obloukově pravotočivého náspu za přejezdem
-----
5.

Další úsek dobře viditelného a snadno průchodného vysokého náspu bývalé železniční spojky před propustí
-----
6.

V nejnižším bodě celého obloukového náspu bývalé železniční spojky se nachází jediná betonová propust
-----
7.

Pohled na i nadále dobře průchozí klesající rovné těleso bývalé železniční spojky za betonovou propustí
-----
8.

I nadále mírně klesající levotočivé těleso bývalé železniční spojky je porostlé hustou travou a malými stromky
-----
9.

Krátký rovný mírně klesající dobře viditelný a snadno průchodný úsek tělesa bývalé železníční spojky před výhybkou
-----
10.

Místo kde byla výhybka a kde se napojovala spojka příjezdovou trať z Třebovic na deřaďovací nádraží v České Třebové
-----
foto duben 2013
-----
xx

* Železnice Bělotín-Hranice na Moravě město *

25. března 2010 v 22:40 | čert.007 |  Železniční spojky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

začátek spojky
-----
2.

hluboký zářez
-----
3.

pokračování tělesa
-----
4.

začátek náspu
-----
5.

pokračování náspu
-----
6.

konec spojky
-----
foto březen 2016
-----
xx

* Železnice Kladno město-Kladno Rozdělov *

25. března 2010 v 22:38 | čert.007 |  Železniční spojky
Zahájení provozu 1945
Ukončení provozu 1946
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
Tato spojovací železnice byla vybudována na samém konci II. světové války, byla v provozu pouhé tři dny a následující rok byla zrušena
-----
1.

Mezi nádražím Kladno a prvním přejezdem trati 093 je začátek tělesa traťové spojky na trať 120
-----
2.

Dobře viditelný a snadno průchodný asi metr vysoký obloukový úsek tělesa náspu za výhybkou
-----
3.

Stromy porostlý široký obloukový násep železniční spojky v lese uprostřed mezi tratěmi 093 a 120
-----
4.

Dobře viditelný mírně pravotočivý asi půl metru vysoký úsek náspu před přejezdem u trat 120
-----
5.

Vzrostlými stromy a hustým křovím zarostlé těleso spojovací dráhy za přejezdem vedle trati 120
-----
6.


Málo znatelné těleso spojovací dráhy u trati 120 je zapadané listím a zarostlé náletovými dřevinami
-----
7.

Napojení tělesa spojovací dráhy na trať 120 je konec spojky, pohled k zastávce Kladno-Rozděolov
-----
foto duben 2010
-----
xx

Železnice Dobrá na Šumavě-Soumarský Most

25. března 2010 v 22:37 | čert.007 |  Železniční spojky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
železnice dosud nebyla zdokumentována
-----
xx