Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* Železnice Ústí nad Labem přístav-obchodní agencie *

25. února 2010 v 22:07 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.

Na konci krásnobřezenského přístaviště jsou přes koleje dva jednoduché šturce s terčíky na přišroubovaných pražcích
-----
2.

Před Mariánským mostem, těleso bývalé železniční vlečky kdysi vedlo někde kde je dnes betonová stěna a na ní silnice
-----
3.

Za Mariánským mostem, jakékoli pozůstatky po bývalé železniční vlečce jsou dnes za stěnou hluboko pod novou silnicí
-----
4.

Asi dva metry hluboko pod tímto chodníkem a souběžnou silnicí jsou zakryty pozůstatky po bývalé železniční vlečce
-----
5.

Začátek nábřežní promenády, pozůstatky tělesa bývalé železniční vlečky jsou asi půl metru hluboko pod chodníkem
-----
6.

Před Benešovým mostem, těleso bývalé železniční vlečky vedlo asi půl metru hluboko někde v prostoru betonové stěny
-----
7.

U přístavu osobních lodí u hlavního nádraží se zachovala část původního mola, koleje bývalé vlečky vedly pod dnešní silnicí
-----
8.


Pod tímto mostem byla výhybka a odtud dále vedla spojovací kolej mírným obloukovým stoupáním na západní nádraží
-----
9.

Dnes již velmi málo znatelný pozůstatek jižního portálu bývalého železničního mostu bývalé vlečky přes řeku Bílinu
-----
10.

Před novým železničním mostem přes Labe pokračovalo těleso bývalé železniční vlečky ostrým pravotočivým obloukem
-----
11.

Za novým mostem přes Labe je začátek přístavu, v tomto místě bylo zhlaví kde se vlečka rozcházela na několik kolejí
-----
12.

Pohled na plochu přístaviště kde bylo kolejiště, budova obchodní agencie byla ve žluté budově na konci přístaviště
-----
foto srpen 2011
-----
xx
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.