Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 124 Chomutov-Březno u Chomutova *

1. prosince 2008 v 8:58 | čert.007 |  Železniční přeložky
Zahájení provozu 1871
Ukončení provozu 2007
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Místo kde nová přeložka odbočuje do prava, původní trať vedla naopak do leva do oblouku z tohoto místa dobře viditelného
-----
2.

Pokračování tělesa prvního oblouku bývalé železnice mezi novou přeložkou a bývalým přejezdem
-----
3.

Místo kde se bývalá železnice přejezdem křížila s místní silnicí z Března do Spořic a Černovic
-----
4.

Začátek druhého obloukového zářezu bývalé železnice za přejezdem, zářez se pomalu ale jistě začíná ztrácet v navážce
-----
5.

Pokračování druhého obloukového zářezu bývalé železnice, pravý břeh zářezu byl v celé délce bagrováním rozhrnut
-----
6.

Částečně rozhrnutý a bagrováním přerušený rovný násep bývalé železnice za druhým obloukem, někde v tomto prostoru byla zastávka Brančíky
-----
7.

Další rovný úsek tělesa bývalé železnice před třetím obloukem se začíná ztrácet v hustě rostoucí trávě
-----
8.

Začátek tělesa třetího oblouku bývalé železnice je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
9.

Pokračování tělesa třetího oblouku před vlastním dolem, poslední znatelný úsek bývalé železnice
-----
10.

Areál Dolu Tušimice, horní skrývka zeminy již byla odstraněna takže po třetím oblouku bývalé železnice a zastávce Brany už není ani památky, takto terén vypadá až k mostu u Spořic
-----
11.

Těleso bývalé železnice před mostem u Spořic, byla zde dvojkolejná trať, o kus dále směrem na Březno byla výhybna Spořice
-----
12.

Dvojkolejný most bývalé železnice u Spořic, jáma Dolu Tušimice je blízko a můžeme se jen dohadovat kdy i ten zmizí v nenávratnu
-----
13.

Pohled na odkrytou horní část dvojkolejného mostu u Spořic a pokračování obloukového tělesa směrem k Chomutovu
-----
14.

Štěrkové ložebývalé dvojkolejné železnice mezi mostem a napojením na novou přeložku u Spořic a spojku na Dubinu
-----
15.

Místo kde odchází nová přeložka do Března a kde se napojovala původní trať do Chomutova a spojka na výhybnu Dubina
-----
foto červen 2008
-----
xx
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Jenson Jenson | 19. ledna 2011 v 14:07 | Reagovat

Jen pro informaci :
zastávka se dle JŘ 59/60 jmenovala Brančíky.

2 Tomáš Lajbl Tomáš Lajbl | E-mail | Web | 31. ledna 2011 v 15:47 | Reagovat

Dobrý den, jen bych rád upřesnil:

Zastávky Brany a Braničky nejsou v JŘ uváděny již v roce 1979/80. Namísto odbočky Dubina byla na staré trati dvoukolejná výhybna/odbočka Spořice, nešlo tedy o dvoukolejnou trať. Zastávka Droužkovice je dnes také výhybnou a nezastavují v ní žádné osobní vlaky (ačkoli je uvedena v JŘ).

3 Jenson Jenson | E-mail | 21. července 2011 v 14:02 | Reagovat

28.5.1978 byla trať přeložena / tudíž nemůžou být uvedeny zastávka Brany & Brančíky (ne Braničky).v JŘ 79/80.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.