Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 086 Česká Lípa hlavní nádraží-Vlčí Důl *

1. prosince 2008 v 9:07 | čert.007 |  Železniční přeložky
Zahájení provozu 1900
Ukomčení provozu 1989
Délka dráhy 6 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Česká Lípa, budova bývalého nádraží Město dnes slouží jako sídlo několika soukromých firem
-----
2.

Budova bývalého lokomotivního depa je udržována a nachází se na pozemku soukromé firmy
-----
3.

Na dalším úseku bývalé železnice za lokomotivním depem je velká plocha parkoviště místní fabriky
-----
4.

Začátek náspu první roviny bývalé železnice na které dnes vede široká asfaltová cyklostezka
-----
5.

Pokračování rovného úseku náspu bývalé železnice za fabrikou na konci okrajové části České Lípy
-----
6.

Mělký a široký levotočivý obloukový zářez bývalé železnice před třemi mosty u řeky Ploučnice
-----
7.

První krátký a nízký železný most za levotočivým obloukovým zářezem bývalé železnice
-----
8.

Druhý příhradlový nejdelší a také největší železný most bývalé železnice přes řeku Ploučnici
-----
9.

V mírném pravotočivém oblouku bývalé železnice se nachází třetí menší příhradlový most
-----
10.

Mírně pravotočivé obloukové asi půl metru vysoké těleso náspu bývalé železnice u strážního domku
-----
11.

Začátek velmi dlouhého rovného tělesa druhé roviny bývalé železnice před nádražím Dobranov
-----
12.

Místo kde byl první přejezd bývalé železnice na čekolipském zhlaví bývalého nádraží Dobranov
-----
13.

Budova bývalého nádraží Dobranov je ve velmi dobrém stavu a slouží dnes jako obytný objekt
-----
14.

Rovný úsek bývalé železnice za nádražím Dobranov vede souběžně se silnicí Česká Lípa-Mimoň
-----
15.

Dobře viditelný začátek pravotočivého obloukového tělesa bývalé železnice za nádražím Dobranov
-----
16.

Můstek původní železnice, podle šíře patek mostu je vidět že dráha byla plánována jako dvojkolejná
-----
17.

Další úsek mírně pravotočivého asi půl metru vysokého tělesa bývalé železnice za můstkem
-----
18.

Mírně levotočivé těleso bývalé železnice a dnešní cyklostezky před bývalým wechtrem
-----
19.

Bývalý wechtr /strážní domek/ před Vítkovským lesem je dobrém stavu je stále obydlen
-----
20.

Krátký železný most bývalé železnice přes Dobranovský potok na okraji Vítkovského lesa
-----
21.

Velmi široký a tři metry hluboký pravotočivý obloukový zářez bývalé železnice ve Vítkovském lese
-----
22.

Široký a ostře obloukový úsek náspu tělesa bývalé železnice uprostřed Vítkovského lesa
-----
23.

Asi půl kilometru dlouhý rovný úsek bývalé železnice v lese před bývalou zastávkou Vlčí Důl
-----
24.

Dlouhý mírně levtočivý oblouk ve Vítkovském lese, budova ztrácejícív dáli je bývalá zastávka Vlčí Důl
-----
25.

Rourová betonová propust v tělese bývalé železnice za druhým přejezdem u původní zastávky Vlčí Důl
-----
26.

Místo kde se připojuje nová přeložka na původní dráhu za novou zastávkou Dobranov-Vlčí Důl
-----
foto květen 2009
-----
xx
 

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Jaroslav Novák Jaroslav Novák | 1. června 2013 v 18:00 | Reagovat

Jen drobnost. Dobranov nebylo nádraží, ale jen nákladiště-zastávka a šíře propustku za zastávkou byla taková z důvodu odbočení manipulační koleje. Trať rozhodně nebyla plánována jako dvojkolejná.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.