Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 130 Trmice-Duchcov-Most-Chomutov *

7. listopadu 2008 v 12:15 | čert.007 |  Železniční přeložky
Zahájení provozu 1858
Ukončení provozu 1982
Délka dráhy 44 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.Úsek Trmice-Bohosudov, 7 km, provoz 1858-1982
-----
1.

Nádraží Trmice, do leva vedou koleje do Bíliny, vpravo je bývalá dvojkolejka na Bohosudov ze které je dnes seřadiště a vlečka hnědouhelných dolů
-----
2.

Za seřadištěm trmického nádraží z bývalé dvojkolejky zbyla jedna kolej sloužící posunu na seřadišti
-----
3.

Koncový šturc bývalé dvojkolejky za seřadištěm, dále je jen tráva a jáma po dole Chabařovice, dnešní jezero Milada
-----
4.

Jezero Milada, pohled od starého chabařovického nádraží na Trmice, na místě dnešního jezera vedla dvojkolejka a byla zde zastávka Tuchomyšl
-----
5.

Chabařovice staré nádraží, z rozsáhlého kolejiště zde zůstala jen jedna kolej sloužící k posunu vlaků Viamontu
-----
6.

Oblouk mezi starým chabařovickým nádražím a základnou Viamontu se začíná ztrácet v hustě rostoucí trávě
-----
7.

Bývalá dvojkolejka a dnešní vlečka do základny, úsek železnice vedle základny Viamontu, pohled k Bohosudovu
-----
8.

Dále bývalá dvojkolejka a dnešní vlečka vede lesem mezi základnou Viamontu a nádražím Bohosudov
-----
9.

Před nádražím Bohosudov dnešní vlečka esovitým obloukem přejíždí z pravé strany na levou stranu tělesa bývalé dvojkolejky
-----
10.

Ústecké zhlaví nádraží Bohosudov, dnešní vlečka dalším esovitým obloukem uhýbá přicházející nové přeložce z nového chabařovického nádraží
-----
foto červen 2008

----------
2.Úsek Duchcov staré nádraží-Most hlavní nádraží, 15 km, provoz 1867-1968, Oldřichov-Duchcov st. nádr je v současnosti využíván jako vlečka
úsek železnice dosud nebyl zdokumentován
-----

3. úsek Most hlavní nádraží-Chomutov, úsek Most hlavní nádraží-Souš 2 km, provoz 1870-1979, Souš- odb Rybník 12 km, provoz 1870- 1982
-----
31.

původní město Most
-----
32.

kamenná propust
-----
33.

konec přeložky
-----
34.

bývalá zastávka Souš
-----
35.

povrchový důl Vršany
-----
36.

pokračování tělesa před nádražím Vrskmaň
-----
37.

nádraží Vrskmaň
-----
38.

začátek cyklostezky
-----
39.

cyklostezka
-----
40.

dlouhá rovina
-----
41.

most přes Otvický potok
-----
42.

druhý most
-----
43.

třetí most
-----
44.

most u otvického nádraží
-----
45.

bývalé nádraží Otvice
-----
46.

přejezd v Otvicích
-----
47.

původní těleso
-----
48.

pokračování náspu
-----
49.

řada rozpadlých pražců
-----
50.

výhybna a stavědlo Rybník
-----
foto květen 2016
-----
xx
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Tomáš Tomáš | E-mail | 29. ledna 2017 v 19:13 | Reagovat

Pěkný,že někdo zdokumentoval zaniklou trať,člověk si může hned udělat přehled,kde co bylo,škoda jen,že nejsou i dobový fotky...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.