Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 126 Rudolice nad Bílinou-Most hlavní nádraží *

7. listopadu 2008 v 12:16 | čert.007 |  Železniční přeložky
Zahájení provozu 1872
Ukončení provozu 1979
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Prostor nového nádraží Most, v tomto prostoru kdysi byla zastávka a nákladiště Rudolice nad Bílinou
-----
2.

Za novým mosteckým nádražím se zachoval přejezd ve kterém jsou kolejnice i přejezdová výplň
-----
3.

Betonová patka jižního portálu bývalého mostu přes řeku Bílinu, železná konstrukce byla snesena nedavno
-----
4.

Pohled na betonovou patku severního portálu bývalého železničního mostu přes řeku Bílinu
-----
5.

Mezi severním portálem bývalého mostu a nákladištěm je krátký a rovný úsek štěrkového tělesa
-----
6.

Plocha bývalého nákladiště na kterém byly asi čtyři koleje, ve štěrkovém loži se zachovalo několik betonových pražců
-----
7.

Dva betonové šturce, na levém se zachoval modrý terčík, to je vše co se zachovalo z původní dráhy a pozdější vlečky
-----
8.

Pohled na bývalý lom a budoucí jezero Most, v tomto prostoru stávalo původní město Most s oběma nádražími
-----
foto září 2011
-----
xx
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Ivan Ivan | 1. června 2012 v 3:14 | Reagovat

Jelikož jsem přímo z Mostu tak se domnívám že původní most přes reku Bílinu byl kousek napravo (stojíme-li zády k novému nádraží) podle vybetonovaného místa a byla původně čtyřkolejná. První dvě koleje (blíže k továrně) sloužili jako vlečka a zbývající vedli do starého Mostu. První ze snesených kolejí byla třetí od továrny potom čtvrtá a následně i zbytek (v nedávné době). Podle nedoložených informací je mostní konstrukce uložena na Teplicku.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.