Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* Železnice Dalovice nádraží-Sadov Nový Důl *

20. září 2008 v 21:25 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu 1898
Ukončení provozu 1930
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.
Kolej která končí šturcem byla tratí do Merklína, současná trať do Merklína byla kdysi vlečka do Nového dolu v Sadově
-----
2.
Strmě klesající pravotočivé těleso je začátek oblouku bývalé vlečky vedoucí podél drátěného plotu soukromé firmy
-----
3.
Před vjezdem do areálu soukromé firmy je stále klesající pravotočivý oblouk bývalé vlečky zavezený hromadou hlíny
-----
4.
Stále klesající pravotočivé obloukové těleso bývalé železniční vlečky betonovým můstkem překlenuje Vitický potok
-----
5.
Hlavní dvojkolejná trať č. 140 mostem překlenuje Vitický potok, cestu a souběžnou trasu bývalé železniční vlečky
-----
6.
V tomto místě za mostem hlavní trati se těleso bývalé železniční vlečky stáčelo mírným obloukem směrem do leva
-----
7.
Na okraji obrázku v mělkém údolí vlevo od silnice byly objekty areálu Nový důl a také konec bývalé drážní vlečky
-----
foto duben 2012
-----
xx
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.