Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* Úzkokolejka Jakule pila-Blata-Trpnouze *

20. července 2008 v 20:45 | čert.007 |  Důlní úzkokolejky
Zahájení provozu 1875
Ukončení provozu 1983
Délka drážky 7 km
Rozchod kolejí 700/600 mm
-----
-----
1.

těleso za pilou
-----
2.

první přejezd
-----
3.

první kamenný most
-----
4.

druhý přejezd
-----
5.

krátký rovný násep
-----
6.

začátek hlubokého zářezu
-----
7.

pokračování hlubokého zářezu
-----
8.

konec hlubokého zářezu
-----
9.

dlouhá rovina
-----
10.

třetí přejezd
-----
11.

rovné těleso
-----
12.

hluboký zářez
-----
13.

mělký zářez
-----
14.

rovné těleso v lese
-----
15.

násep před třetím přejezdem
-----
16.

čtvrtý přejezd
-----
17.

druhý kamenný most
-----
18.


násep za druhým mostem
-----
19.

rovný nízký násep
-----
20.

stromy porostlý násep
-----
21.

nízký násep u pole
-----
22.

těleso před domem
-----
23.

rovné těleso za domem
-----
24.

těleso před první výhybkou
-----
25.

první výhybka
-----
26.

těleso za první výhybkou
-----
27.

obloukové těleso před nákldištěm klín
-----
28.

nákladiště u hájovny klín
-----
29.

výhybna a nákladiště blata
-----
30.

těleso za výhybnou blata
-----
31.

dlouhá rovina
-----
32.

krátká rovina před prvním obloukem
-----
33.

první oblouk
-----
34.

rovina za prvním obloukem
-----
35.

násep před vybagrovaným náspem
-----
36.

vybagrovaný násep
-----
37.

pokračování náspu
-----
38.

těleso před druhým obloukem
-----
39.


druhý obloukový násep
-----
40.

rovné těleso za druhým obloukem
-----
41.

nízký rovný násep
-----
42.

vysoký rovný násep
-----
43.

oblouk před druhou výhybkou
-----
44.

těleso za druhou výhybkou
-----
45.


těleso mezi prvním a druhou výhybkou
----
46.

před třetí výhybkou
-----
47.

násep za třetí výhybkou
-----
48.

mírný levotočivý oblouk
-----
49.

místo kde stávalo nákladiště bavluk
-----
50.

místo kde bylo nákldiště trpnouze
-----
foto únor 2018
-----
xx
 

5 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Daniel Černý Daniel Černý | E-mail | Web | 19. dubna 2016 v 21:23 | Reagovat

Jsem majitelem části dráhy a zároveň jsem sehnal něco fotek a pozbíral pozůstatky původního vybavení. Taky vlastním depo pro lokomotivou. Zde zveřejněná mapka mě velice překvapila. Tento rozsah jsem předpokládal, ale byly to pouze ničím podložené vlastní představy. Některé prameny uvádějí datum založení o 29 let dříve . D.Č.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.