Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 148-Hranice v Čechách-Arnsgrun *

5. června 2008 v 20:28 | čert.007 |  Přeshraniční železnice
Zahájení provozu 1905
Ukončení provozu 1945
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

koncový šturc na nádraží hranice
-----
2.

první obloukový násep za nádražím hranice
-----
3.

klesající rovný a hluboký zářez na konci obce
-----
4.

křižovatka lesních a polních cest před prvním mostem
-----
5.

první klenutýkamenný most jehož oblouky jsou zazděny
-----
6.

mírně levotočivé obloukové těleso za prvním mostem
-----
7.

dva metry hluboký zářez je v délce pěti metrů zavezen hlínou
-----
8.

konec zářezu před druhým mostem
-----
9.

na náspu před druhým mostem se zachovalo několik pražců
-----
10.

druhý most, pod mostem je zakryt potok kudy vede státní hranice
-----
11.

vysoký násep za druhým mostem na německé straně hranice
-----
12.

krátký rovný zářez
-----
13.

široké a rovné těleso bývalé železnice
-----
14.

konec hlubokého a širokého zářezu
-----
15.

rovný úsek tělesa před přejezdem
-----
16.

přejezd bývalé železnice a lesní cesty
-----
17.

rovný úsek bývalé železnice za přejezdem
-----
18.

táhlý pravotočivý obloukový násep v lese
-----
19.

klesající rovné těleso bývalé železnice
-----
20.

klesající pravotočivé obloukové těleso
-----
21.

konec rovného mělkého zářezu před třetím mostem
-----
22.

kamenné pilíře třetího mostu v lese
-----
23.

dlouhý rovný úsek měklého zářezu za třetím mostem
-----
24.

pokračování rovného mělkého zářezu bývalé železnice
-----
25.

další rovný úsek tělesa bývalé železnice
-----
26.

mělký rovný zářez před čtvrtým mostem
-----
27.

čtvrtý kamenný obloukově klenutý most
-----
28.

rovný úsek mezi čtvrtým a pátým mostem
-----
29.

kamenné pilíře bývalého mostu před nádražím
-----
30.

areál bývalého nádraží arnsgrun je oplocen
-----
foto listopad 2018
-----
xx
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Aleš Aleš | E-mail | 10. června 2017 v 23:01 | Reagovat

Probůh, to si to fakt nikdo neprošel? Kdysi dávno jsem takový výlet absolvoval a pro celkovou divočinu jsem jej musel zkrátit (došel jsem do Bad Elster). Koleje jsou pryč již od Hranic v Čechách, nicméně svršek je dobře viditelný a téměř nezničený. Jen by na něj musela vlétnout parta dřevorubců...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.