Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 135-Moldava v Kr. Horách-Neuhermsdorf *

5. června 2008 v 20:30 | čert.007 |  Přeshraniční železnice
Zahájení provozu 1885
Ukončení provozu 1945
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Nádraží Moldava, koleje vedou jen pod tento haniční most, za mostem v Německu je jen trávou zarostlý násep
-----
2.

Na německé straně za mostem je z bývalé železnice v létě pěší a cyklostezka, v zimě lyžařská cesta
-----
3.

Široké těleso bývalé železnice je začátek rovného náspu na kterém je místy vidět štěrkové lože
-----
4.

Další pokračování téhož rovného náspu tělesa bývalé železnice na kterém je ještě vidět štěrk
-----
5.

Za první rovinou pokračuje asi dva metry vysoké těleso náspu bývalé železnice levotočivým obloukem
-----
6.

Za prvním obloukem pokračuje násep tělesa bývalé železnice dlohým a rovným úsekem
-----
7.

Dlouhý a rovný úsek asi metr vysokého tělesa náspu bývalé železnice před zářezem
-----
8.

Mírně obloukový krátký ale hluboký zářez mezi dvěma rovnými úseky bývalé železnice
-----
9.

Za hlubokým zářezem asi metr vysoké těleso bývalé železnice pokračuje dlouhou rovinou
-----
10.

Pokračování dlouhého a rovného lesního úseku tělesa bývalé železnice před mostem
-----
11.

Jediný klenutý kamenný most v tělese je zakryt betonovou deskou a osazen dřevěným zábradlím
-----
12.

Pohled na tentýž klenutý kamenný most ze souběžné cesty před nádražím Neuhermsdorf-Rehefeld
-----
13.

Široké a mírně levotočivé těleso zářezu bývalé železnice před nádražím Neuhermsdorf-Rehefeld
-----
14.

Moldavské zhlaví nádraží Neuhermsdorf-Rehefeld, zůstalo zde návěstidlo a opodál stojící vodní jeřáb
-----
15.

Budova a plocha bývalého kolejiště nádraží Neuhermsdorf, na paměť jsou zde umístěny šturc a soukolí z parní lokomotivy
-----
foto červenec 2009
-----
xx
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Martin Müller Martin Müller | E-mail | Web | 31. ledna 2009 v 23:05 | Reagovat

Moc hezké stránky. Zasílám odkaz na oficiální web Klubu přátel krušnohorské železnice Most - Dubí - Moldava o.s.

www.moldavskadraha.cz

Martin Müller, KPKŽ

2 Vašek Vašek | E-mail | 25. června 2010 v 21:25 | Reagovat

Ahoj ČERTE !!!
Tady matlal 2 budoucí vozák do Kralup.
Kouknul jsem na pár fotek,pěkný-seš fanda,já taky.Jak budu mít něco zajímavého,určitě pošlu,tak čau po dovolené!!Vašek Mařík

3 Pavel Pavel | E-mail | 17. září 2012 v 18:23 | Reagovat

Kdyby tenhle úsek železnice obnovili bylo by to super, vlak by opět mohl jezdit...to  je škoda, že to  tak není.

4 CERTMILOS HROB CERTMILOS HROB | 31. května 2013 v 16:01 | Reagovat

KE SKODE VECI ZE UZ I POSLEDNI MISTA ROZKVETU ZDEJSI ALE SKONCENIM PROVOZU BUDE TO VIDRHOLEC ALE LASKA K HORAM ZUSTAVA I TISICE KM ANEB JSEM V ANI NEPALU NEZAZIL TU KRASNOU PRIRODU JAKA JE NA ZDEJSICH HORACH A TAK ZASE JEDEN NAZOR NA NAS KRAJ

5 Michal Švec Michal Švec | E-mail | Web | 1. června 2013 v 18:49 | Reagovat

Dobrý den,

jen pro drobné upřesnění. Na nádraží Hermsdorf - Rehefel bylo v roce 1972 vše vytrháno. To, co tu nově je postaveno či leží, je výsledkem majitele hotelu, který zde buduje malé železniční muzeum.
Michal Švec

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.