Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 135-Moldava v Kr. Horách-Neuhermsdorf *

5. června 2008 v 20:30 | čert.007 |  Přeshraniční železnice
Zahájení provozu 1885
Ukončení provozu 1945
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Nádraží Moldava, koleje vedou jen pod tento haniční most, za mostem v Německu je jen trávou zarostlý násep
-----
2.

Na německé straně za mostem je z bývalé železnice v létě pěší a cyklostezka, v zimě lyžařská cesta
-----
3.

Široké těleso bývalé železnice je začátek rovného náspu na kterém je místy vidět štěrkové lože
-----
4.

Další pokračování téhož rovného náspu tělesa bývalé železnice na kterém je ještě vidět štěrk
-----
5.

Za první rovinou pokračuje asi dva metry vysoké těleso náspu bývalé železnice levotočivým obloukem
-----
6.

Za prvním obloukem pokračuje násep tělesa bývalé železnice dlohým a rovným úsekem
-----
7.

Dlouhý a rovný úsek asi metr vysokého tělesa náspu bývalé železnice před zářezem
-----
8.

Mírně obloukový krátký ale hluboký zářez mezi dvěma rovnými úseky bývalé železnice
-----
9.

Za hlubokým zářezem asi metr vysoké těleso bývalé železnice pokračuje dlouhou rovinou
-----
10.

Pokračování dlouhého a rovného lesního úseku tělesa bývalé železnice před mostem
-----
11.

Jediný klenutý kamenný most v tělese je zakryt betonovou deskou a osazen dřevěným zábradlím
-----
12.

Pohled na tentýž klenutý kamenný most ze souběžné cesty před nádražím Neuhermsdorf-Rehefeld
-----
13.

Široké a mírně levotočivé těleso zářezu bývalé železnice před nádražím Neuhermsdorf-Rehefeld
-----
14.

Moldavské zhlaví nádraží Neuhermsdorf-Rehefeld, zůstalo zde návěstidlo a opodál stojící vodní jeřáb
-----
15.

Budova a plocha bývalého kolejiště nádraží Neuhermsdorf, na paměť jsou zde umístěny šturc a soukolí z parní lokomotivy
-----
foto červenec 2009
-----
xx
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Martin Müller Martin Müller | E-mail | Web | 31. ledna 2009 v 23:05 | Reagovat

Moc hezké stránky. Zasílám odkaz na oficiální web Klubu přátel krušnohorské železnice Most - Dubí - Moldava o.s.

www.moldavskadraha.cz

Martin Müller, KPKŽ

2 Vašek Vašek | E-mail | 25. června 2010 v 21:25 | Reagovat

Ahoj ČERTE !!!
Tady matlal 2 budoucí vozák do Kralup.
Kouknul jsem na pár fotek,pěkný-seš fanda,já taky.Jak budu mít něco zajímavého,určitě pošlu,tak čau po dovolené!!Vašek Mařík

3 Pavel Pavel | E-mail | 17. září 2012 v 18:23 | Reagovat

Kdyby tenhle úsek železnice obnovili bylo by to super, vlak by opět mohl jezdit...to  je škoda, že to  tak není.

4 CERTMILOS HROB CERTMILOS HROB | 31. května 2013 v 16:01 | Reagovat

KE SKODE VECI ZE UZ I POSLEDNI MISTA ROZKVETU ZDEJSI ALE SKONCENIM PROVOZU BUDE TO VIDRHOLEC ALE LASKA K HORAM ZUSTAVA I TISICE KM ANEB JSEM V ANI NEPALU NEZAZIL TU KRASNOU PRIRODU JAKA JE NA ZDEJSICH HORACH A TAK ZASE JEDEN NAZOR NA NAS KRAJ

5 Michal Švec Michal Švec | E-mail | Web | 1. června 2013 v 18:49 | Reagovat

Dobrý den,

jen pro drobné upřesnění. Na nádraží Hermsdorf - Rehefel bylo v roce 1972 vše vytrháno. To, co tu nově je postaveno či leží, je výsledkem majitele hotelu, který zde buduje malé železniční muzeum.
Michal Švec

6 ciert ciert | E-mail | 2. října 2014 v 14:42 | Reagovat

kluci fungujete vubec ja se obcas dostanu do rodista ale nijake aktivity nevidija toz snad nesu posledni mohykan co vandruje po nasej saline zdravija cert puvodne z Hrobu ale vcil v Orlove milos

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.