Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 86 Vojkovice nad Ohří-Kyselka stáčírna Mattoni *

4. května 2008 v 20:26 | čert.007 |  Železnice ČSD normální rozchod
Zahájení provozu 1895
Ukončení provozu 2007*
Délka dráhy 8 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
* po zastavení provozu v roce 1998 celá trať chátrala, v roce 2012 byl provoz na trati obnoven, zde je zdokumentován úsek vlečky která byla snesena v roce 2007 a vedla z nádraží Kyselka do stáčírny minerálních vod Mattoni
-----
1.

nádraží kyselka
-----
2.

začátek vlečky
-----
3.

před mostem
-----
4.

kombinovaný most železnice-silnice
-----
5.

stáčírna minerálních vod mattoni
-----
foto červenec 2017
-----
xx
https://www.k-report.net/budova-16h/popis-foto/?id=13
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Michal Michal | E-mail | 20. května 2012 v 21:58 | Reagovat

Mám upozornění dne 10.května byly zahajena rekonstrukce na této trati, tento krok chce Karlovarské minerální vody a.s. snižit provos kamionu kolem kyselky. Tím pádem by tahle trat nemusel být na tomhle seznamu když se obnovuje.

Michal

2 Lukas Lukas | 21. ledna 2013 v 22:08 | Reagovat

to nádraží Kyselka bylo až za mostem trať vedla přes most a na druhém břehu bylo nádraží. Tam na mapě co je zakresleno je jen Továrna kyselky

3 Sup Sup | 3. listopadu 2013 v 14:38 | Reagovat

Nakresleno správně právě z toho důvodu musela být nádražní budova zbořena. Za mostem byla jen vlečka do staré továrny.

4 Bohouš Bohouš | E-mail | 16. března 2015 v 16:12 | Reagovat

Pamatuji,když dojížděly přímé vagony Berlín-Kysibel.Byly 2 parní lokomotivy.Ve vojkovicích jsem byl výpravčím,s dení dodávkou minerály při příjezdu vlečky a denné min.2 vagony.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.