Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* Úzkokolejka Krupka lom-Bohosudov cementárna *

25. prosince 2007 v 22:48 | čert.007 |  Důlní úzkokolejky
Zahájení provozu 1870
Ukončení provozu 1938
Délka drážky 2,5 km
Rozchod kolejí 600 mm
-----
1.

Na místě bývalé cementárny u nádraží Bohosudov dnes stojí moderní budovy zemědělského podniku, pro rozsáhlé terénní úpravy dnes již není možné zjistit kudy úzkokolejka vedla
-----
2.

Pohled od cementárny na rovný úsek bývalé úzkokolejky k prvnímu oblouku v polích za bohosudovským nádražím
-----
3.

Delší rovný úsek bývalé úzkokolejky v polích mezi prvním a druhým obloukem, pohled k druhému oblouku před zahrádkovou kolonií v Dolní Krupce
-----
4.

Silnice z Krupky do Teplic u zahrádkové kolonie v Dolní Krupce, někde v tomto místě bývalá úzkokolejka křížila silnici
-----
5.

Za třetím obloukem vedle zahrádkové kolnie v Dolní Krupce, přibližně někde těmito místy vedla bývalá úzkokolejka
-----
6.

Úsek bývalé úzkokolejky před Krupkou, téměř neznatelné těleso bývalé úzkokolejky před Teplickou ulicí
-----
7.

Teplická ulice na začátku Krupky, na této křižovatce bývalá úzkokolejka přecházela z pravého okraje silnice na levý okraj
-----
8.

Dolní ulice v Krupce, bývalá úzkokolejka vedla po levé straně silnice a podjížděla most dnešní tratě 132
-----
9.

Nádražní ulice začínající za mostem, bývalá úzkokolejka vedla podle náspu po levé straně silnice
-----
10.

Jáma vápenného lomu krupské městské části Vrchoslav, na okraji tohoto lomu končila bývalá úzkokolejka začínající v bývalé cementárně u nádraží Bohosudov
-----
foto červen 2008
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Pathfinder Pathfinder | E-mail | 18. února 2009 v 3:01 | Reagovat

Nechci být rýpavý, ale máte chybu buď v roce zahájení nebo ukončení provozu.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.