Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* Železnice Kropáčova Vrutice nádraží-cihelna-cukrovar *

14. října 2007 v 21:49 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu 1896
Ukončení provozu 1976
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.

Nádraží Kropáčova Vrutice, výhybka a odbočka koleje bývalé vlečky směrem ke špejcharům
-----
2.

Konec kolejí bývalé vlečky před prvním mostem je zavezen hromadou hlíny, vše pomalu zarůstá trávou a náletovými dřevinami
-----
3.

První most bývalé vlečky na kterém byla druhá výhybka odkud vlaky úvratí zajížděly ke špejcharům
-----
4.

Odbočka bývalé vlečky u špejcharů, v trávě se zachovalo několik pražců ve značném stupni rozkladu
-----
5.

Zářez prvního šturcu je z poloviny zahrnutý zeminou, ze samotného šturcu zůstal jen tento kus kolejnice
-----
6.

První přejezd bývalé vlečky nedaleko nádraží, koleje dále pokračovaly po náspu na kterém dnes rostou okrasné dřeviny
-----
7.

První propust v tělese bývalé vlečky se nachází mezi prvním přejezdem a seřadištěm kousek od nádraží
-----
8.

Místo kde byla třetí výhybka na bývalé vlečce, koleje dále nahoru pokračovaly na seřadiště
-----
9.

Plocha na které bylo seřadiště bývalé vlečky, druhý šturc se nachází za ohrazenými kůlnami na obzoru
-----
10.

Rovně klesající asi metr hluboký zářez bývalé vlečky mezi seřadištěm a druhým přejezdem u novostaveb
-----
11.

Druhý přejezd bývalé vlečky, trať dále pokračovala levotočivýn obloukem podle plotu ke vzrostlým smrkům
-----
12.

Kamenné pozůstatky druhého mostu bývalé vlečky se nacházejí mezi druhým a třetím přejezdem
-----
13.

Zachovalý násep bývalé vlečky na konci obce se nachází mezi druhým mostem a třetím přejezdem
-----
14.

Vybagrovaný první násep, pohled od třetího přejezdu ke třetímu mostu který se skrývá ve křoví na obzoru
-----
15.

Třetí most bývalé vlečky přes odvodňovací potůček, musel být ještě v době provozu zpevněn betonovými deskami
-----
16.

Na zbytku náspu za třetím mostem zůstala kolejnice pevně zarostlá mezi dva vzrostlé stromy
-----
17.

Vybagrovaný a rozoraný druhý násep bývalé vlečky, na obzoru je zbytek náspu před čtvrtým mostem
-----
18.

Čtvrtý most bývalé vlečky přes Košátecký potok byl nejdelším železným mostem na cele trati
-----
19.

Místo kde byla čtvrtá výhybka, rovně vedla trať do cukrovaru, do prava vedla trať do cihelny
-----
20.
Asi metr vysoký obloukový násep bývalé vlečky za čtvrtou výhybkou do cihelny je snadno průchodný
-----
21.

Na náspu bývalé vlečky do cihelny zůstala asi dva metry dlouhá kolejnice zarostlá v kmenu stromu
-----
22.

Pravotočivý obloukový násep bývalé vlečky před cihelnou pomalu zarůstá náletovými dřevinami
-----
23.

Cihelna v Kropáčově Vrutici, násep bývalé vlečky je znatekný k břízám, dále se ztrácí pod terénními úpravani
-----
24.

Rovný úsek náspu bývalé vlečky za čtvrtou výhybkou, pohled směrem k cukrovaru
-----
25.

V lese málo znatelné obloukové těleso bývalé vlečky před obcí Kropáčova Vrutice
-----
26.

Na okraji obce těleso bývalé vlečky přejezdem přecházelo místní komunikaci
-----
27.

Dále bývalá vlečka za přejezdem pokračovala k cukrovaru v obci Kropáčova Vrutice
-----
28.

Objekt bývalého cukrovaru v Kropáčově Vrutici, někde u této budovy končila bývalá vlečka z nádraží
-----
foto prosinec 2007
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 P.Volf P.Volf | 7. listopadu 2013 v 17:48 | Reagovat

16let jsem jezdil manipulákem do Všetat.Kam se to podařilo dostat?

2 SHARELL SHARELL | Web | 20. června 2015 v 20:22 | Reagovat

pujcky online bez 1kc :-P

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.