Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* Železnice Chabařovice nové nádraží-Úžín doly *

28. října 2007 v 20:31 | čert.007 |  Železniční vlečky
Zahájení provozu 1867
Ukončení provozu 2004
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
Původní vlečka začínala na bohosudovském nádraží a meřila 7 km, násep od Bohosudova v délce 4 km byl rozšířen a byla na něm položena přeložka Ústí n. L.-Bohosudov a postaveno nové nádraží Chabařovice
-----
1.

Konec kolejí bývalé vlečky na ústeckém zhlaví nového nádraží Chabařovice, dále jsou již jen poničené betonové pražce
-----
2.

První oblouk bývalé vlečky za novým chabařovickým nádražím, štěrkové lože je částečně vybagrované a na hromádkách jsou zde betonové pražce
-----
3.

Delší úsek štěrkového lože bývalé vlečky s dřevěnými pražci, některé pražce jsou ve značném stadiu rozpadu
-----
4.

První delší rovný úsek bývalé vlečky, pohled na vysokou trávou zarostlý násep směrem k prvnímu mostu
-----
5.

Částečně kamenný a částečně betonový první most bývalé vlečky přes Habartický potok u Lučních rybníků
-----
6.

Pokračování trávou zarostlého rovného tělesa bývalé vlečky za prvním mostem před Prkenným Mlýnem
-----
7.

Mělký první zářez bývalé vlečky u Prkenného Mlýna je zarostlý vysokou trávou a začíná zarůstat i náletovými dřevinami
-----
8.

Začátek druhého oblouku bývalé vlečky vedle Prkenného Mlýna se občas používá jako příjezdová cesta
-----
9.

Pokračování druhého oblouku bývalé vlečky vedle Prkenného Mlýna, těleso je dobře viditelné a snaddno průchodné
-----
10.

Druhý rovný úsek tělesa bývalé vlečky vedle zemědělského areálu před druhým mostem
-----
11.

Druhý betono-kamenný most v asi mert vysokém náspu bývalé vlečky přes Telnický potok
-----
12.

První přejezd bývalé vlečky přes silnici z Chlumce do Chabařovic, v přejezdu zůstaly koleje
-----
13.

Mezi prvním a druhým přejezdem těleso bývalé vlečky pomalu začíná zarůstat trávou a keři, ale stále je průchodné
-----
14.

V druhém přejezdu bývalé vlečky přes hlavní silnici z Chlumce do Ústí nad Labem také zůstaly koleje
-----
15.

Za druhým přejezdem je z rovného tělesa bývalé vlečky široká štěrková cesta
-----
16.

Další rovný úsek tělesa bývalé vlečky před mostem dálnice D8 je dnes široká štěrková cesta
-----
17.

Za dálničním mostem se bývalá vlečka výhybkou rozdélila na několik odboček do výrobních závodů na její trase
-----
18.

Vybagrovaním vyhloubený úsek štěrkového lože bývalé vlečky před Dolem Antonín Zápotocký
-----
19.

Začátek areálu Dolu Antonín Zápotocký, pro rozsáhlé terénní úpravy v areálu dolu dnes již není možné určit kudy bývalá vlečka vedla
-----
20.

Areál bývalého Dolu Antonín Zápotocký, někde za těmito rozpadajícímí se budovami končila bývalá železniční vlečka
-----
foto červen 2008
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 teconet teconet | Web | 27. září 2016 v 18:42 | Reagovat

ge money půjčka kalkulačka :-|

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.