Kontakt: cert.007@seznam.cz        Navštivte také: Na biciklu po

* 144 Loket předměstí-Krásný Jez *

10. září 2007 v 22:52 | čert.007 |  Železnice ČD normální rozchod
Zahájení provozu 1901
Ukončení provozu 1996
Délka dráhy 15 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.
Zastávka a nákladiště Loket předměstí, i když koleje vedou dále je zde červený terčík a trať je dále zarostlá stromky
-----
2.
V jižní části města Loket vedou dosud zachovalé koleje před Loketským I. tunelem po širokém tělese nad hlavní silnicí
-----
3.
Loketský I. tunel je zachovalý a je asi šedesátpět metrů dlouhý, vedou skrz něj stále koleje a je snadno průchodný
-----
4.
Železný most mezi tunely který překlenuje hlavní silnici a říčku Stoku, za mostem je vidět portál Cechšského tunelu
-----
5.
V prvním levotočivém oblouku za druhým Cechšským tunelem stále vedou koleje mezi rostoucími malými stromky
-----
6.
Další dobře viditlný a snadno průchodný úsek zachovalé dnes již nepoužívané železniční trati před zastávkou Údolí
-----
7.
V hustě rostoucích náletových dřevinách se dnes již ztrácejí koleje a hrana betonových panelů bývalé zastávky Údolí
-----
8.
Pohled na pokračující koleje za zastávkou Údolí, náletové dřeviny stále ještě nejsou tak husté takže trať je průchozí
-----
9.
Dobře viditelný a snadno průchodný obloukový úsek kolejí v krátkém asi dva mtery hlubokém obloukovém zářezu
-----
10.
První přerušení kolejí, tady začíná velmi dlouhý úsek tělesa bývalé železnice částečně bez pražců a hlavně bez kolejí
-----
11.
Pohled na stoupající levotočivé obloukové těleso náspu bývalé železnice kde se v trávě ukrývají značně zetlelé pražce
-----
12.
Lesní cestu překlenuje první krátký železný most který stojí na kamenných portálech které jsou stále v dobrém stavu
-----
13.
Za mostem přes lesní cestu se ve stoupajícím rovném tělese náspu bývalé železnice zachovala řada dřevěných pražců
-----
14.
V levotočivém stoupajícím oblouku je asi po půlkilometrovém tělese bez kolejnic je další pokračování rezavých kolejí
-----
15.
Velmi dlouhá stoupající rovina trati bývalé železnice před klenutým kamenným mostem přes údolí Komářího potoka
-----
16.
Klenutý, vysoký a rovný druhý most přes údolí Komářího potoka je v zachovalém stavu a stále po něm vedou koleje
-----
17.
Opuštěná a rozpadající se budova bývalého nádraží Horní Slavkov zastávka, je otázkou jak dlouho ještě bude existovat
-----
18.
Rovně stoupající traťový úsek bývalé železnice za zastávkou Horní Slavkov již začíná zarůstat náletovými dřevinami
-----
19.
Malinovými a ostružinovými keři zarostlý táhle pravotočivý obloukový nízký násep bývalé železniční trati u lesa
-----
20.
Dobře viditelná a snadno průchodná stoupající kolejová rovina bývalé železnice vedoucí lesem vzrostlých stromů
-----
21.
Další kolejový úsek bývalé železniční trati pokračuje stoupajícím pravotočivým obloukovým náspem uprostřed lesa
-----
22
V mladém smrčí a hustém kapradí se začíná ztrácet koleje stále stoupajícího rovného náspu bývalé železniční trati
-----
23.
Před dalším přerušením kolejí na tělese bývalé železnice se traťový úsek kolejí začíná ztráce v mladých stromkách
24.
Po nájezdu zlodějů kovů byly z pražců odmontovány šrouby a plotnice, samotné kolejnice byly odhozené na kraje
-----
25.
Za rozebraným úsekem bývalé železnice následuje velmi krátký stoupající rovný úsek kde se koleje ještě zachovaly
-----
26.
V dalším stoupajícím levotočivém oblouku bývalé dráhy po zásahu zlodějů kovů zde zůstala pouze jedna kolejnice
-----
27.
V tomto pravotočivém obloukovém úseku je velmi úzký zářez ve kterém ze skály uvolněné kameny zavalily koleje
-----
28.
Další dobře viditelný a snadno průchonýkolejový úsek bývalé železnice vedoucí po okraji lesa u Horního Slavkova
-----
29.
Na dolním okraji Horního Slavkova pokračují koleje bývalé železnice levotočivým obloukem nad rodinnými domy
-----
30.
Koleje bývalé železniční trati vedou mělkým táhlým pravotočivým obloukovým zářezem před nádražím Horní Slavkov
-----
31.
Dnes již dávno ke svému účelu nepoužívaná budova nádraží Horní Slavkov je v dobrém stavu a je trvale obydlena
-----
32.
Třetí klenutý obloukový kamenný most přes údolí Lánského potoka před Hornoslavkovským tunelem je v dobrém stavu
-----
33.
Foto pořízené za pomoci blesku asi uprostřed Hornoslavkovského tunelu, klenba tunelu je v dobrém technickém stavu
-----
34.
Ve vzrostlé trávě a rozrůstjícímí se stromky se ztrácejí koleje čtvrtého rovného klenutého mostu přes místní potok
-----
35.
Stále zachovalé koleje v přejezdu přes místní silnici vedoucí z Horního Slavkova do Ležnice v místní části Kounice
-----
36.
Pomalu ale jistě stromky zarůstající koleje a travou zčásti zakrytá krátká panelová plocha bývalé zastávky Ležnice
-----
37.
Pohled na levotočivé těleso náspu porostlé hustou seschlou trávu ve které skrývají koleje za bývalou zastávkou Ležnice
-----
38.
Dnes již nepoužívaný obloukově kamenný most přemosťuje také dnes již nepoužívanou dráhu blízko místní fabriky
-----
39.
Chybějící asi dva metry dlouhé lomené kolejnice v srdcovce výhybky na kolejové odbočce vlečky do místní fabriky
-----
40.
Za místní fabrikou je třetí přerušení kolejí v začínajícím klesání tělesa bývalé železnice, zůstala zde jedna kolejinice
-----
41.
Ležnický potok u obce Ležnice překonávají již znovu pokračující rezavé koleje po vysokém táhlém levotočivém náspu
-----
42.
Velmi dlouhá klesající kolejová rovina tělesa náspu bývalé železnice vede po levém břehu údolí Ležnického potoka
-----
43.
V tomto úseku jsou rezavé koleje bývalé železnice zarostlé nízkou trávou a zavezené uřezanými stromky a větvemi
-----
44.
Tady se klesající levotočivě táhlé obloukové těleso náspu bývalé železnice se i s kolejemi začíná ztrácet ve smrčkách
-----
45.
Další pravotočivý asi tři metry hluboký zářez již začíná zarůstat smrčím ve které se zatím ztrácejí obě dvě kolejnice
-----
46.
Stále klesající koleje vedou do dalšího pravotočivého asi tři metry hlubokého zářezu který je stále dobře průchodný
-----
47.
Levotočivý táhlý oblouk železniční trati před pátým mostem je ještě průchodný ale náletové dřeviny se rozrůstají
-----
48.
Krátký klenutý obloukový most překlenující hluboké údolí potoka Ležničky se začíná ztrácet v náletových dřevinách
-----
49.
Poslední částečně vysekaný a zčásti zarostlý asi tři metry hluboký mírně pravotočivý zářez před Krásným Jezem
-----
50.
Budova nádraží Krásný Jez dnes již není obsluhována výpravčím ale pouze výhybkářem a čekárna je dávno uzavřena
-----
foto říjen 2011
 

12 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Ivan Ivan | E-mail | 26. února 2013 v 20:12 | Reagovat

16. března se tam chystám a případné fotografie dodám. Prý se má obnovovat (nebo už obnovuje).

2 Radek Radek | E-mail | 2. března 2013 v 13:13 | Reagovat

Na trati dosluhovaly motoráky 820 (M240), pár jsem jich nafotil netuše, jak trať po pár letech dopadne.

3 Marek Marek | E-mail | Web | 9. května 2013 v 9:51 | Reagovat

už se jezdí :-)

http://www.youtube.com/watch?v=51_AoFYg63k

4 Pavelzemepis Pavelzemepis | E-mail | Web | 23. září 2013 v 13:50 | Reagovat

Dobrý článek,snad se tato trať uvede brzy opět do provozu.

5 Lukas Lukas | 4. ledna 2014 v 20:56 | Reagovat

Krasne Foto. Tam se musim vypravit :D

6 marten marten | 9. srpna 2014 v 10:28 | Reagovat

Již rok je obnovena část Krásný Jez - Ležnice. Název "Ležnice" byl přejmenován na "Horní Slavkov - Kounice". O víkendech tam zajíždí vlaky z linky Rakovník - Bečov. Když pojedete z Rakovníka tak těch 99 km zvládne motoráček za 3h15min. Ještě se jedná o obnovení zbylého kousku do Horního Slavkova, ale část Horní Slavkov - Loket předměstí už to má asi spočítaný. Opravy by byla moc drahá tak tam zřejmě bude cyklostezka.

7 dequeue dequeue | Web | 20. června 2015 v 12:41 | Reagovat

půjčka v hotovosti do domu O_O

8 for for | E-mail | Web | 14. června 2016 v 10:04 | Reagovat

Hello!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.